Explorando as fronteiras do conhecimento: interlocuções entre políticas públicas e processos pedagógicos

Authors

DOI:

https://doi.org/10.5335/rep.v31.15776

Keywords:

State of knowledge, Public policies, Pedagogical processes

Abstract

Resenha do livro "Explorando as fronteiras do conhecimento: interlocuções entre políticas públicas educacionais e processos pedagógicos", organizado por Maria de L. P. de Almeida, Marlon S. Lesnieski e Marco A. Serighelli (publicado pela editora Mercado de Letras, em 2023).

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

  • Rodrigo Pivetta Werlang, Universidade do Oeste de Santa Catarina

    PhD student in Education at the Universidade do Oeste de Santa Catarina. Master of Arts from the Universidade do Estado de Santa Catarina. Music graduate. Music teacher at Prefeitura Municipal de Ibicaré.

  • Lizete Camara Hubler, Instituto Federal Catarinense

    Graduated in Geography from the University of Western Santa Catarina (UNOESC) in 2007 and in History from the State University of Ponta Grossa (2012). Master's degree in Education from UNOESC (2014) and a PhD in Education from UNOESC. Technician in Educational Affairs at the Federal Institute of Santa Catarina, working in management and teacher training.

Published

2024-09-06

How to Cite

Explorando as fronteiras do conhecimento: interlocuções entre políticas públicas e processos pedagógicos. Revista Espaço Pedagógico, [S. l.], v. 31, p. e15776, 2024. DOI: 10.5335/rep.v31.15776. Disponível em: https://ojs.upf.br/index.php/rep/article/view/15776. Acesso em: 15 oct. 2025.